INGYENES SZÁLLÍTÁS GLS, FOXPOST, PACKETA SZÁLLÍTÁSI MÓDOK VÁLASZTÁSA ESETÉN MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN 30.000Ft FELETT!

KÉRDÉSED VAN? HÍVJ MINKET! +36202354917

GYIK

Ebben a menüpontban a vásárlóink által feltett kérdéseket rendszerezzük. Reméljük, hogy ezzel az Ön segítségére is lehetünk.

  1. Milyen méretű Ultra Pro mágneses tokot válasszak?
  2. Működik a webshop mobil készüléken (mobiltelefon, tablet)?
  3. Milyen plusz költségek merülhetnek fel vásárláskor?
  4. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?
  5. Lehet-e személyesen vásárolni?
  6. Mikor tudom átvenni a személyes átvétellel rendelt termékeket?
  7. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
  8. Hol tudom megadni a kuponkódot?
  9. Külföldre is szállítanak?

 

1. Milyen méretű Ultra Pro mágneses tokot válasszak?

1PT=0.0254 millimeter

35PT UV One-Touch mágneses tok

  • A legtöbb standard és aláírt kártya belefér a tokba.
  • 35PT=0.889mm vastagságú kártyáknak.
  • 1 alapkártya vastagságú.

55PT UV One-Touch mágneses tok

  • Ez a tok a vastagabb alapkártyáknak illetve a relic kártyáknak készült.
  • 36PT - 55PT=1.397mm kártyavastagságig.
  • kb. 2 alapkártya vastagságú

75PT UV One-Touch mágneses tok

  • A legvastagabb alapkártyák, insertek és relic kártyák számára ajánlott.
  • 56PT - 75PT=1,905mm.
  • kb. 3 alapkártya vastagságú.

100PT UV One-Touch mágneses tok

  • 76PT - 100PT=2,54mm.
  • kb. 4 alapkártya vastagságú.

130PT UV One-Touch mágneses tok

  • 101PT - 130PT=3,302mm.
  • kb. 6 alapkártya vastagságú.

180PT UV One-Touch mágneses tok

  • 131PT - 180PT=4,572mm.
  • kb. 8 alapkártya vastagságú.

360PT UV One-Touch mágneses tok

  • 181PT – 360PT=9,144mm
  • kb. 12 alapkártya vastagságú

2. Működik a webshop mobil készüléken (mobiltelefon, tablet)?

  • Igen, az oldal reszponzív tulajdonsága miatt minden típusú (android, iOS, Windows) készüléken működik.

3. Milyen plussz költségek merülhetnek fel vásárláskor?

  • Az oldalon található árak bruttó árak, és a szállítási díjon kívül semmilyen plussz költség nem merülhet fel a vásárlás során. Nincsenek rejtett költségek, 100%-os árgaranciát vállalunk az oldalon feltüntetett árakért.

4. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?

  • Kattintson az „elfelejtett jelszó”-ra a belépés menüpontban. Majd a rendszer generál egy új jelszót és elküldi az Ön által megadott e-mail címre. A felhasználónév a regisztrációkor megadott e-mail cím lesz.

5. Lehet-e személyesen vásárolni?

  • Személyesen csak a webáruházban vásárolt termékek átvételére van lehetőség, üzletet nem üzemeltetünk. A termékek átvételere az irodánkban a 4029 Debrecen, Kígyó utca 19. szám alatt van lehetőség. Időpont egyeztetés szükséges!

6. Mikor tudom átvenni a személyes átvétellel rendelt termékeket?

  • Ha a rendelt termék raktáron van, akár még aznap átvehető a rendelés.
  • Ha nincs raktáron a termék, akkor értesítjük a pontos beérkezés időpontjáról.
  • Az átvételi pont nyitvatartási ideje:
    • H-P: 12:30h-14:00h
    • Ha hétvégén, vagy nyitvatartási időn kívül szeretné átvenni a termékeket, akkor mindenképpen telefonáljon, vagy írjon üzenetet, és megpróbáljuk megoldani.

7. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

  • A "Kosár oldalon" található a kuponkód beváltása mező, melybe bemásolva, vagy beírva a kódot, majd a "beváltás"-ra kattintva a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

8. Hol tudom megadni a kuponkódot?

  • Lépjen be a fiókjába. Ha még nincs fiókja, hozzon létre egyet.
  • Tegye a kosárba a kívánt termékeket.
  • A vásárlás befejezése előtt kattintson a kosárra, majd a termékek alatt a baloldalon a kuponkódnál megadhatja.

 

Vagy a pénztárnál a jobb oldai sávban kattintson a "Kupont szeretne beváltani gombra?".

 

9. Külföldre is szállítanak?

Igen!